اعزام مرحله دوم زوج های دانشجو به مشهد مقدس از 18 فروردین آغاز می شود
نوشته شده توسط : brezzers

حجت الاسلام و المسلمین 'حسین افتخاریان' روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: اعزام زوج های دانشجو به سفر زیارتی مشهد به منظور شركت در كارگاه های آموزشی ازدواج و مراسم های معنوی صورت می گیرد كه اولین مرحله اعزام ثبت نام كنندگان در تاریخ 28 اسفندماه به پایان رسید.

وی با بیان اینكه از مهرماه 89 تا مهر 90 بیش از 61 هزار زوج دانشجو برای شركت در مراسم جشن ازدواج دانشجویی نهاد نمایندگی ثبت نام كرده اند، ادامه داد: 23 هزار زوج از این افراد برای حضور در كاروان های زیارتی مشهد مقدس نام نویسی كرده اند.

به گفته افتخاریان در مرحله اول، حدود 13 هزار زوج در قالب 14 كاروان به سفر زیارتی مشهد اعزام شده اند و در دومین مرحله نیز 10 هزار زوج به این سفر اعزام خواهند شد.

رییس اداره طرح های ملی و جشنواره های سراسری نهاد رهبری در دانشگاهها توضیح داد: خوشبختانه استقبال زوج های دانشجو برای حضور در كارگاه های آموزشی مشهد مقدس بسیار افزونتر از سال های قبل بوده و كمترین میزان لغو یا عدم حضور را شاهد بودیم.

این مقام مسوول در اداره طرح های ملی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با استناد به نظرسنجی های صورت گرفته از طریق پیامك از زوج های دانشجوی شركت كننده در سفر مشهد مقدس گفت: پاسخ این نظرخواهی ها كه یك روز پس از اتمام سفر شركت كنندگان دراین كارگاه های آموزشی برای آنها ارسال می شود نشان می دهد كه دانشجویان به این برنامه ها میانگین نمره 5/17 داده اند.

كاروان های دانشجویی از دانشگاه های مختلف كشور به مشهد مقدس اعزام می شوند كه در سفر سه روزه خود ضمن شركت در برنامه های معنوی و فرهنگی در كلاس ها و كارگاه های آموزشی رفتار با همسر و دیگر مهارت های همسرداری حضور خواهند یافت.

فراهنگ**1055





:: برچسب‌ها: نقاشی های دیواری , کانادا , زرد ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
mohammad در تاریخ : 1391/1/4/5 - - گفته است :
گوشی مجانی-فقط عضو شوید



این سایت برای تبلیغ و افزایش محبوبیت خود اقدام به طرحی نو کرده است و به صورت کاملا رایگان عضو میپذیرد و باثبت نام در این سایت قادرید تا یک محصول رو به رایگان دریافت کنید.نکته‌ی جالب محصولات متنوع و جذاب سایت است که از جمله مهمترین آن‌ها Apple iPhone است!! در این سایت انواع گوشی موبایل از محصولات Apple، Nokia، Motorola، Samsung، LG , Sony Erion و همچنین انواع MP3 Player ها و کنسول‌های بازی (Xbox360, Play Station 3 , Psp,Nintendo Dsi)وتلوزیون های ال سی دی(Sony Bravia,Sumsung)موجود است برای ثبت نام روی نوشته زیر کلیک کنید:
http://www.xpango.com?ref=92683452 جهت آموزش تصویری به لینک زیر برید http://mihandl.loxblog.com/post.php?p=104منتظریم بای


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: